Biggelaar Parket

Probleemstelling

Het verbeteren van de klantbeleving

Het maken van afspraken met Biggelaar Parket, experts in houten vloeren, was voor klanten via telefoon of e-mail niet erg handig. Daarom hebben we de webapp die we eerder hebben gemaakt verder uitgebreid.
Het verbeteren van je website is essentieel, onder andere voor een betere gebruikerservaring, concurrentievoordeel en om bij te blijven met technologische ontwikkelingen.
Ontwikkeling

Op basis van de nieuwste technieken zorgen we ervoor dat de webapp functioneel wordt.

UI / UX

Techniek en gebruikersbeleving komen samen voor de perfecte werking van je webapp.

Resultaat

Klanten plannen zelf hun showroom bezoek.

Via een online campagne van Biggelaar Parket kunnen bezoekers nu rechtstreeks op een landingspagina een afspraak plannen om langs te komen. Het gebruik van deze module is simpel voor Biggelaar Parket. Het team maakt beschikbare data en tijden in de agenda vrij waar klanten uit kunnen kiezen. Klanten kunnen ook specifieke verzoeken of belangrijke details voor hun afspraak toevoegen. Klanten ontvangen een bevestigingsmail met alle relevante informatie.
De "afspraak maken" module maakt het plannen voor zowel klanten als Biggelaar Parket dit eenvoudig en moeiteloos. Geen gedoe meer met telefoontjes of e-mails, slechts enkele klikken en de afspraak is gemaakt!

" Fijn dat klanten nu zelf een afspraak kunnen inplannen!"

- Tom van den Biggelaar

Eigenaar Tom Biggelaar van Biggelaar Parket.

Schets de app

Wil jij ook zo'n handige module?

Vraag dan een schets de app sessie aan! We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Plan een sessie
Het Upgraders team in een Schets de App sessie met een klant.
a2hs_explain
a2hs_tap
a2hs_then